Od ponad 60 lat Ammega dostarcza usługi dla przemysłu, w 150 lokalizacjach na całym świecie, dla ponad 50 000 klientów. Dynamiczny wzrost zapotrzebowania na automatyzację w wielu kluczowych sektorach przemysłu, w każdym regionie geograficznym, wspierany produktami Ammega, przyczynia się do ciągłego wzrostu portfolio klientów Grupy. Produkty inwestora są wykorzystywane w prawie każdym sektorze przemysłu na świecie, między innymi w branży spożywczej, logistyce, przemyśle lotniczym, motoryzacyjnym, farmaceutycznym, handlu detalicznym i telekomunikacji.
To właśnie w samym sercu Katowic, Globalne Centrum Usług Biznesowych Grupy Ammega wykorzystując nowoczesne, cyfrowe rozwiązania zaprojektuje oraz udoskonali w sposób kompleksowy procesy „end-to-end” dla takich kluczowych obszarów biznesowych jak: finanse, IT, HR, marketing, zarządzanie łańcuchem dostaw, ochrona środowiska, prognozowanie i ewaluacja danych produkcyjnych.
– Działania Grupy Ammega ukierunkowane są na współpracę z najlepszymi specjalistami i zespołami oraz budowanie marki rozpoznawalnej i atrakcyjnej dla pracowników. Naszym celem jest wzmocnienie i zharmonizowanie wsparcia dla strategicznych obszarów grupy oraz zapewnienie efektywnych, zintegrowanych procesów na światowym poziomie. Dlatego też zdecydowaliśmy się na lokalizacje naszej obecnej siedziby w kompleksie .KTW I oferowanym przez TDJ Estate – mówi Marcin Nowak, Dyrektor Zarządzający Ammega Business Services.
Wybór lokalizacji biura w kompleksie .KTW I i centrum tętniącej życiem metropolii dopełnia kierunek rozwoju organizacji nastwionej na tworzenie najbardziej doświadczonych zespołów oraz rozwijanie relacji biznesowych. Dzięki swojej silnej pozycji rynkowej Ammega oferuje stabilne zatrudnienie
i długoterminowe perspektywy.
– Ammega to ważny klient dopełniający grono najemców kompleksu biurowego .KTW. Niezmiernie cieszy nas fakt, iż globalna marka obecna w ponad 150 krajach, z tradycjami i wartościami zbliżonymi do naszych, zajmie powierzchnię dostosowaną do potrzeb rozwojowych firmy. Kolejny raz okazało się, że dogodna lokalizacja i rozbudowana sieć komunikacyjna, zaawansowany technologicznie
i bezpieczny biurowiec, dostępność różnorodnych usług w najbliższym otoczeniu naszego obiektu przekonały najemcę, że .KTW I jest właśnie miejscem dla niego – komentuje Kamil Krępa, Dyrektor ds. Komercjalizacji w TDJ Estate.
Biurowiec .KTW I, którego inauguracja odbyła się w czerwcu 2018r., został wynajęty w całości. Obiekt składa się z 14 kondygnacji nadziemnych i trzykondygnacyjnego parkingu podziemnego, oferuje powierzchnię biurową oraz usługową. Ponadto, .KTW I zabezpiecza szereg rozwiązań sprzyjających zdrowiu i bezpieczeństwu użytkowników, co bezpośrednio wpływa na ich dobrostan, a tym samym wysoką efektywność środowiska pracy. Pod koniec minionego roku, jako pierwszy w Polsce, uzyskał stworzony przez International WELL Building Institute certyfikat WELL Health & Safety, który dowodzi, że obiekt został zaprojektowany z długoterminowym horyzontem uwzględniając wysokiej klasy, nowoczesne systemy budynkowe. Wdrożone procedury obsługi i utrzymania technicznego świadczą
o doskonałym przygotowaniu do funkcjonowania w warunkach pandemii.
Druga wieża w kompleksie .KTW zostanie oddana do użytku na początku 2022 roku, znalazła już głównego najemcę, który zajmie blisko 25 proc. powierzchni biurowej dostępnej w jej ramach.
Łącznie kompleks biurowy .KTW dostarczy na rynek ponad 62 tys. m kw. Za projekt architektoniczny odpowiada pracownia Medusa Group z Bytomia.